Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

piątek, 12 lutego 2016

Scrap Memory gościnnie - LO z kociakiem


Zostałam zaproszona do gościnnych występów w Scrap Memory,

gdzie jakiś czas temu wygrałam wyzwanie.

Należało stworzyć pracę do mapki i mi od razu przypadło do gustu,

aby zrobić takie słoneczne, energetyczne LO.

Marysia uwielbia zwierzęta i latem cyknęłam jej serię zdjęć z podwórkowym kociakiem.

Oto efekt. 

W pracy użyłam Ecolin i potworzyły się takie fajne kałuże plamy.

Nie zabrakło też parę chlapnięć pędzlem.










W pracy użyłam materiały DCWV:



Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.

Pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Może się mylę, ale mam wrażenie, że Ty weźmiesz pędzel : ciapniesz tu, ciapniesz tam, dodasz zdjęcie, jakiś papierek, ewentualnie stempel lub jakies "kocmołuchy"(sizal, sznurek) i....powstaje dzieło sztuki! Rewelka!

    OdpowiedzUsuń