Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

środa, 24 lutego 2016

Kartka okolicznościowa wiosenna - nowe wyzwanie Sisterhood of Crafters


Cześć wszystkim tu zaglądającym.

Na dzisiejsze wyzwanie na blogu The Sisterhood of Crafters wystartowało

kolejne, tym razem wiosenne wyzwanie.

Wykonajcie pracę, która Wam się kojarzy z wiosną.

Mogą to być wiosenne kolory, zwiastuny wiosny. Mogą być ptaki, motylki, kwiaty.

Uwielbiam patrzeć na prace i widzieć jak ludzie interpretują temat wyzwania.

Ja tym razem wykonałam kartkę okolicznościową wiosenną

 - uniwersalną, która się nadaje na każdą okazję. 

adziamar Agata Seńko

Celowo nie dokleiłam napisu, bo w każdej chwili ktoś może mieć chęć 

wstawić na tą kartkę swój spersonalizowany napis.

Do wiosennej kartki najlepiej mi pasowały papiery z Lemoncraft

Niezapominajki, jasne kwiaty, zieleń, ptaszek - to wszystko mi się skojarzyło z wiosną. 



Listki wycięłam wykrojnikiem firmy Craft Passion


Grafikę ptaszka z kwiatem wyciętą z arkusza Lemoncraft papieru, serwetkę jak i listki 

lekko pokolorowałam pędzelkiem na wodę i kredkami akwarelowymi. 



Serdecznie Was zapraszam do udziału w tym jakże przyjemnym wyzwaniu. 

Dziękuję za pozostawione słowo i odwiedziny. 

Pozdrawiam



8 komentarzy:

  1. Oh my friend this is absolutely GORGEOUS! I just LOVE your style and your attention to detail is amazing! Thanks for sharing such wonderful, creative inspiration with all of us! Have a fabulous week!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna....Dla mnie to taka bardzo wczesna wiosna- przynajmniej kolorystycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie też rewelacyjna- wszystko się zgadza i kolory, i motywy1 Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba! Cudna grafika :))

    OdpowiedzUsuń
  5. This is the most gorgeous card ever! I love it! <3

    OdpowiedzUsuń