Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Artistic Inspirations wyzwanie nr 139


Tematem tego wyzwania jest : 



Ja stworzyłam mini album na rozpoczęcie nowej przygody szkolnej. 

W pracy użyłam grafiki Adrianas Owl














Oczywiście album jest jeszcze pusty z racji tego, że zdjęcia dopiero się pojawią od września. 



W pracy użyłam materiałów DCWV z tych kolekcji:





Sponsorem nagrody w tym wyzwaniu jest:

Karleigh Sue Digis
 

Serdecznie zapraszam do udziału w wyzwaniu. 

Wyzwania:





Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo. 

Pozdrawiam


4 komentarze:

  1. Brilliant project! Thanks so much for joining us at The Crafter's Cafe this week.
    Hugs
    Fiona DT x

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pretty. Thank you so much for joining us at Oddball Art Stamps challenge.
    http://oddballstamps.blogspot.com.au/
    Naz xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa :) Razem z DT Dream Craft dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny albumik :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Dream Craft

    OdpowiedzUsuń