Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

piątek, 3 kwietnia 2015

DCWV April challenge - a card

Chciałam Was zaprosić na kolejne wyzwanie kwietniowe

na blogu DCWV INC.

Ja przygotowałam kartkę z kwiatową grafiką.

Użyłam tutaj nowej kolekcji DIY PROJECT STACK FLOWERS,

 która jest dwustronna i przeznaczona do robienia kwiatów,

ale kolory są takie fajnie soczyste, że użyłam ich do tej kartki.




Tak wygląda mapka do kartki


http://dcwvinc.blogspot.com/2015/04/need-challenge-weve-got-one-for-youa.html





Dziękuję Wam bardzo za odwiedziny i pozostawione słowo.

Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Najserdeczniejsze życzenia
    na zbliżające się
    święta Wielkiejnocy.
    Dużo zdrowia, radości,
    pogody ducha,
    smacznej święconki -buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna karteczka! Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń