Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

czwartek, 26 marca 2015

wyniki Candy

Przybywam spóźniona, by ogłosić wyniki Candy.

Zgłoszeń było 28 - z czego 2 podwójne komentarze.

Maszyna do losowania w postaci szklanej miski.


Maszyna losująca została wprawiona w ruch.


Było porządne mieszanie losów.



i.......
.............
..............
..............

Wyrywa nr 1

(okazuje się, że pierwszy komentarz też może wygrać)

Gratuluję TASIEMKA W GROCHY.



Ponieważ jedna z kandydatek do Candy jest bardzo aktywnym komentującym

moje prace chciałam nagrodzić tą osobę małą niespodzianką.

A tą osobą jest:

HUBKA 38



 Dziękuję Wam bardzo serdecznie za zgłoszenie się do Candy.

Gratulacje dla wygranych!!!

Osoby wylosowane bardzo proszę o kontakt na maila

adziamar@poczta.onet.pl

Zaglądajcie bo za jakiś czas znowu pojawi się post z Candy.

Pozdrawiam




6 komentarzy: