Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

wtorek, 20 stycznia 2015

artistic inspirations #123 Anything goes with a twist of Triangles

Witam Was serdecznie.

Dzisiaj chciałam Wam pokazać kartkę dla dziewczynki zrobioną w ramach inspiracji

dla Artistic Inspirations na najnowsze wyzwanie  #123

Anything goes with a twist of Triangles.

Na karteczce użyłam grafiki Fitztown.






Sponsorem nagrody w tym wyzwaniu jest:


Kartka wykonana z materiałów DCWV:
- Dazzling Resin Jewel Self Adhesive Sheet-Light Blue
- DCWV 12''x12'' Kidlet Stack

Wykrojniki
- Cherry Lynn Design
Wykrojnik DL102 French Pastry 

- Memory Box
Catalina Wreath

- Marianne Design - kwiatki
CR1203 Wykrojniki Craftables - ramka kwadrat i kwiat 

 ZAPRASZAM WAS SERDECZNIE DO UDZIAŁU W WYZWANIU.

Wyzwania:

1. Savushka Scrap

do 30.01

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.

Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. So very pretty! Love the beautiful blossoms and fancy rhinestones! The image is darling!

    OdpowiedzUsuń
  2. Чудесная, красивая и яркая открытка. Спасибо, что с нами. Savushka.Scrap

    OdpowiedzUsuń
  3. Здорово! Очень весело и прикольно)) Спасибо от Savushka.Scrap

    OdpowiedzUsuń