Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

poniedziałek, 3 listopada 2014

CIUCHCIA - GDT Card Mania Challenges - wyzwanie #59 użyj wykrojnika Marianne Design

Dzisiaj kolejna karteczka dziecięca na wyzwanie #59 na blogu Card Mania Challenges.

Należy użyć wykrojnika Marianne Design.

http://cardmaniachallenges.blogspot.com/2014/11/cmc59-use-your-dies.html

Ja zrobiłam kolorową kartkę dla dziecka z wykrojnikiem - ciuchcia.


Dodałam kilka detali, aby kartka była ciekawsza i żeby więcej się na niej działo. 



Zapraszam Was bardzo serdecznie do udziału w wyzwaniu. Macie czas do 14.11.

Dziękuję Wam za odwiedziny i pozostawione po sobie słowo.

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz