Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

środa, 5 lutego 2014

muzyka w duszy gra - z okazji urodzin

Taka kartka na 50-te urodziny powstała.

Ponieważ jest dla kobiety- nie pojawiła się cyfra 50.

Kwiatek własnoręcznie robiony.

Napis od Jolagg.






Wyzwania:

1. Kniewskij Scrapclub

http://www.scrapclub.kiev.ua/2014/01/46.html#more 

do 18.02

2. Seize The Birthday
"Chevrons"

http://seizethebirthday.blogspot.com/2014/01/chevrons-and-birthdays.html

do 11.02

3. Kreatywnie i z pasją

http://www.e-kaleta.blogspot.com/2014/02/wyzwanie-2-muzyka.html
do 14.02

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, które sprawiają ogromną przyjemność.

Pozdrawiam

13 komentarzy:

  1. Wspaniała karteczka, listki wygladaja jak prawdziwe liscie laurowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi najbardziej podobają się nutki:) piękna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka wspaniała :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna karteczka, bardzo mi się podoba i te kolory;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Your card is stunning!! I love all the layers and stitching.
    So glad you could join us at Seize The Birthday!

    OdpowiedzUsuń
  9. This is beautiful! Love that flower and all those fabulous layers. Thanks so much for sharing with us at Seize the Birthday!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała kartka urodzinowa i piękny kwiat.Super wszystko do siebie pasuje.
    Dziękuję za wzięcie udziału w wyzwaniu "Muzyka" na blogu ekaleta.blogspot.com Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Спасибо от Киевского скрапклуба:) Очень романтичная работа.

    OdpowiedzUsuń