Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

czwartek, 13 lutego 2014

eko walentynka

Szybka Walentynka eko. Napis LOVE stemplowany.

Gazę przykleiłam do gesso.

Tło to papier z odzysku - opakowanie tekturowe po piwie Heineken.
Duże serce też wycięte z ulotki z farbami.

U mnie się nic nie marnuje, ale przez to niestety mam też
 magazyn różnych (dla mnie) przydatnych rzeczy - (dla innych) śmieci.

Bardzo fajnie mi się pracowało nad tą kartką.






Wyzwania:

1. Szmek

http://szmek-bloguje.blogspot.com/2014/02/12-wyzwanie-u-szmeka.html 
 do 24.02

2. City Crafter Challenge

 http://citycrafter.blogspot.com/2014/02/city-crafter-challenge-blog-week-198.html

do 17.02

3. Scrapowy Pas Startowy - Uczucia



do 26.02

4. Sweet Stamps

http://sweetstampsblog.blogspot.com/2014/02/challenge-156-love.html
do 17.02

Dziękuję, że zaglądacie i za słowa jakie po sobie zostawiacie.

Pozdrawiam

13 komentarzy:

  1. Śliczna!!! i cudnie popaciana ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczka! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt rewelacyjny! Pięknie "napaćkałaś" i splątałaś serca ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu City Crafter Challenge.

    OdpowiedzUsuń
  5. Very artistic and colorful LOVE it!Thanks for shring your wonderful creation this week at CCCB :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Love your background design !!

    OdpowiedzUsuń
  7. What a beautiful card this is ... love it! Thanks so much for playing along at CCCB

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna, recyklingowa karteczka :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu SweetStamps.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna praca !!! Ekologia bije od niej, że ho ho :))))
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szmek.pl
    Pozdrawiam - Bea (Gościnna Projektantka)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szybka? :) Widzę dużo pracy :) Piękna!

    Dziękujemy za udział w wyzwaniu SZMEKa :)

    OdpowiedzUsuń