Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

piątek, 13 grudnia 2013

tak jak lubię...

 Czy to świąteczna czy zimowa kartka? 

Interpretacja dowolna.


Ale to jest forma pracy jaka daje mi dużo frajdy.


Może i nie jest piękna, i tradycyjna, i klasyczna, i shabby, i vintage, itd.

Ale mnie się podoba i kilku innym osobom też.



Wyzwania:

1. Retro Sketches

 

do 13.12

2. Stempell  i Kartoon

http://stempellikartoon.blogspot.com/2013/12/wyzwanie-17-black-red-white-tekturka.html

 do 31.12

3. Scrap Craft - śnieg


http://scrapcraft-ru.blogspot.ru/2013/12/blog-post.html

do 24.12

Dziękuję Wam za liczne odwiedziny i komentarze.

Pozdrawiam


6 komentarzy:

  1. Superowa!!! ale mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna zimowo-świąteczna kartka. Przyłączam się tym samym do grona jej wielbicieli:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczna jest ta karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam taki recyklingowy misz-msz ... dziękuję za udział w wyzwaniu S&K Ki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje wyróżnienia :) kartka wykonana z dużą swobodą (przynajmniej tak wygląda) :)

    OdpowiedzUsuń