Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

niedziela, 15 grudnia 2013

przepis na piernik

W ramach wyzwania na Scrapuj.pl - moje miejsce Kuchnia

zrobiłam taką karteczkę z moimi ulubionymi piernikami.

Mam nadzieję, że się nada.




Wyzwania:

1. Scrapuj.pl

bon.2

do 15.12

2. Hobby Mir

http://hobbymir-blog.blogspot.ru/2013/11/21.html

do 20.12

3. Crafts 4 Eternity - świąteczny chaos

Grab our tag! 

do 19.12

4 komentarze:

  1. Super kartka, pomysł rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fabulous! Thanks for joining us at Crafts 4 Eternity this week hugs x

    OdpowiedzUsuń
  3. Wonderful!!! So much lovely, texture on this one.

    Thanks for joining us at Crafts 4 Eternity.

    Mari

    OdpowiedzUsuń