Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

czwartek, 21 listopada 2013

koralików moc


To moja druga praca robiona na wyzwanie w Scrapujących Polkach.

Za każdym razem chcę brać w nich udział i nie wiem czemu się nie wyrabiam.

Ale tym razem mi się udało. Mam nadzieję, że nie przegapiłam jakiegoś wymogu.




Wyzwania:

1. Scrapujące Polki


2. Scrapgang

Wyzwanie 57- jednobarwnie

BANERKI DO POBRANIA
do 24.11

11 komentarzy:

  1. Witaj, powiem Ci, że praca jest przepiękna, jestbardzo oryginalna, ten tiul i perełki.Bardzo delikatna i taka...magiczna:)
    P.s chciałąm zapytać czy paczuszka została wysłana, bo nie wiem czy mam listonosza wypatrywac:))Pozdrawiam Cię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca:)
    Oj coś o tym wiem... ja tez zazwyczaj się nie wyrabiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zazwyczaj się nie wyrabiam ze zrobieniem zdjęć :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie perełeczki- prawdziwa......perełka! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna, lekka, delikatna... cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, nie wiem czemu mi się skojarzyło hasło - uciekająca panna młoda:) zapraszam http://moje-drugie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękna kartka :) świetnie wygląda gaza z perełkami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka, ślicznie wykorzystany tiul :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na portalu SP :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale elegancka, kojarzy się mooocno ślubnie przez tiul i perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie się całość komponuje! :)

    OdpowiedzUsuń