Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

piątek, 7 czerwca 2013

W ślubnym klimacie


Jestem w szoku jak szybko zrobiłam tą kartkę w pudełku. Powstała w środę wieczorem. 
Tak bardzo mi się nie chciało nic robić tego wieczora, ale obiecałam, że w czwartek zostanie
doręczona. No i przemogłam się. I powstało to, co widać poniżej.


Papiery UHK Gallery są po prostu świetne. 
Idealnie pasują na ślubne kreacje. 
Miało być miejsce na kasę i na kupon Lotto. 
No to zrobiłam 2 kieszonki jak foldery




Bardzo mi się podoba pomysł z okienkiem w pudełku, więc go wykorzystałam. 
I tak to wygląda. 


Kwiatek wykrojony z maszynki, ale ręcznie podrasowany i sklejony. 
Ostatnio udało i się za grosze kupić poplątane koraliki w różnych kolorach, oczywiście w jednym celu - nie do noszenia - tylko do wypełniania środków kwiatków. 
Niestety na zdjęciu tego nie widać, ale koraliki mają taki perłowy połysk.


Najważniejsze, że komplecik podobał się osobie zamawiającej.

Wyzwania:

1. Make my Monday

Use Lace and/or Ribbon




do 07.06

2. Crafting for all Seasons - wedding/anniversary



do 10.06

3. Color Throwdown



do 10.06

Dziękuję Wam za odwiedziny i ciepłe komentarze.

Pozdrawiam

11 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba pudełko, śliczne, radosne i takie..eleganckie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękny komplet :) bardzo elegancki i dopracowany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!

    Niepowtarzalna pamiątka na lata!

    OdpowiedzUsuń
  4. I could not find a translation button...but I love your work.

    OdpowiedzUsuń
  5. How very pretty and creative, thanks for sharing with us at Make My Monday this week,
    Rosie x

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny detal te zielone pączki, a pudełko cudo!

    OdpowiedzUsuń
  7. What a beautiful card using our colors!! Thanks for joining us at the Color Throwdown!

    OdpowiedzUsuń
  8. Very pretty! Thanks for joining us for the Color Throwdown!

    OdpowiedzUsuń
  9. What a gorgeous design!!!! The papers you used are lovely and I love the heart on the front!!! Thanks for joining us for the Color Throwdown Challenge!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Very pretty, love the design. Thanks for joining in our Wedding/Anniversary at CFAS. Carol DT x

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna karteczka i tekst w środku:D

    OdpowiedzUsuń