Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

poniedziałek, 13 października 2014

jesiennie jak za oknem


Zrobiłam jesienną kartkę. W stylu jaki lubię chyba najbardziej.

Czyli jeden wielki bałagan i chlapanie.

Kartka jest (oprócz bazy i  brązowych listków) z materiałów recyklingowych.

Kwiaty wycięte z okładki jakiegoś czasopisma, papier z nutami ze starej książki

do nauki gry na pianinie, papier w tle- to po prostu papier do pakowania prezentów.

No a szyszki, kora, igiełki oraz szypułki od żołędzi znalezione na łonie natury.

Czy można zrobić kartkę z niczego?

Ja jestem zdania, że można.




Wyzwania:

1. Zhazhda Tvorczestva

http://zhazhda-tvorchestva.blogspot.ru/2014/09/34.html 
do 12.10

2. Scrapek

   
do

3. Scrap Shop



do 19.10

Dziękuję Wam za odwiedziny i pozostawione słowo.

Pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twoje karteczki, moje takie jakies na razie "wieśniackie" ;-)(nie obrażając nikgo ze wsi!)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna! To jest prawdziwe "coś z niczego", podziwiam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bałagan? Hmm...Pozorny- wszystko przemyślane...Cudne chlapania : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękna! Może i "coś z niczego" ale kompozycja świetna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cool!!!!!!!!!!!!! Thanks from Zhazhda Tvorchestva.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie powiedziałabym, że z niczego, bo to są fantastyczne dodatki! A Ty je pięknie połączyłaś - kartka jest cudna! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna po prostu. Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap Shop :)

    OdpowiedzUsuń